jag saknar SM


caz & jag

jag & caz

jag & lisa

loooooooove

över:lollo, jag, emma
under: sanne, rebecca, sanna

jag & lollo

jag & sanne

jag & sanne (påväg uppfrån vattnet)

sleeetna, lollo & jag

ser jätte annorlunda ut, och stenen är skämt -.-

sanneeeee

så bra ..

lelles pizza = (y)
jääääääävlar vajag åt mycke den dan ..
min kebabtallrick, halva cassandras, delade pizza med sanna, smakade på linneas och emmas och drack maaaaaaaaaaaassa cola, sen godis på det ... jag typ rulla fram... fattar inte hur fan jag fick i mig allt ?

emma & sanna, sweet

bilolyckan. linnea med sin chips ...

scary !

oh herregud

mysigt ställe

jag & lisa, cp barn

linnea & jag

jag & sanne

sanne & jag



tog ba dom bildera jag hitta först
saknar detta så grovt !
bästa helgen med tjejerna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0