hos limpiiiiii

jag tog 60 bussen till bruns och missade 50 bussen till frölunda precis ..
vem är inte bäst i världen och åker ifrån sina kompisar i backa och träffar mig en pyttestund medans jag väntar på bussen, och sedan åker hela vägen hem till kärra ? jo, min älsklings pojkvän. du är så go, helt enkelt bäst i världen !

nu har hon dushat sen klockan va nio, och hon säger att jag är seg ?
men nu är hon klar, och nu ska vi bli feta. massa godis & film
MUMS VA BRA !
innan det ska jag ba tvätta mitt hår, gött!
men jag är jätte trött så jag tror jag somnar till filmen, så vi får ta och höras imon istället
PUSS OCH KRAAAAAAAAAAM, SOV SÅ GOTT

DAGENS HETING:
pööööööörfekt !

adriana lima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0