home from the hospital

det började i tisdags kväll, stannade hemma hela onsdagen och åkte dig lunch,
kom hem för några timmar sen
hände inte så mycke denna gången
mer än att jag hade så ont ett tag så jag va helt borta, jag kunde typ inte prata
och inga tabletter hjälpte, konstigt det där ..
iaf, det gick bra
fick stanna över,
saker jag fick göra denna gången: brodprov i fingret, väga mig, ta puls
när dom skulle ta blodprov för typ tredje gången spännde jag mig så mycke(hatar sprutot)
och om man spänner sig drar kärlen ihop sig, så mitt blodkärl sprack, i handen, det va inte så mysigt
och det är jätte svullet nu, men det är inge farligt.
gusten klom upp till sjukhuset idag lagom till jag kommit tillbaka från ultraljudet
han mobbade mig inte lite för droppet ..
och alla plåster jag hade och alla bedövningssalvor jag hade överallt. haha
iaf, nu är jag hemma och suttit och skrivit lite saker som kommer upp på bloggen imon
jag skrev det på skoldatan och jag kommer inte upp på internett med den så jag kan inte lägga upp det
och jag kan inte skicka det till kevins laptop(som jag sitter med nu)

jag orkar verkligen inte skriva mer nu
och jag har inget intressant att berätta ändå
varit på sjukhus, det ända som hänt
inte sovit ordentligt på tre dagar, ska bli skönt att sova nu
imon ska jag till skolan, om jag orkar
har ett prov, en läxa och ett föredrag, herregud .. får se hur det ska gå

men vi hörs imon bitti i vilket fall,
och om vi inte gör det har jag åkt upp till sjukhuset igen, eller försovit mig, hehe

ha det så bra
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0