kommer inte på några bra, menmen


snyggt att jag glömde ett e på rebecca, haha
somsagt, slarvigt !




1. pojkvänn - det är nog hlt seriöst detbästa som finns(när det går bra)
man känner sig älskad, har alltid någon att prata med och känslan av att vara med personen är obeskrivligt bra, man mår het enkelt bäst när det går bra med ett förhållande

2. sommarlovet - jag längtar somfaaaaaaaaaaaan, asså sommarlovet, det är det bästa på året, känslan i magen när man sitter i kyrkan och alltär klart, och man vet att man hr flera veckor ledigt, flera vecko med handboll, kompisar, pojkvänn, sova, sol & bad. fyfasiken va bra livet är då

3. äkta vänner - sånna man verkligen kan lita på och kan prata om allt med, gud va bra att det finns !

4. träffa nya människor - detär alltid lika kul att lära känna nya, det kan vara på stranden, handbollscuper, stan, träffas genom kompisar, börja snacka på datan, vad som helst,jag bara älskar att träffa nya och lärakänna nyapersoner och veta saker om deras liv m.m

5. sjunga&skriv låtar - det är nog seriöst det bästa jag vet
jag har sjungt så länge jag kan minnas, och gör det dag ut och dag in, verligen hela tiden
det är så j*vla skönt ibland, sjunga ut sin illska eller ba sjung och bli glad.
jag skriver en del låttexter, ochdt blir olika varje gång, beroende på mitt humör, glada, spralliga, ledska, arga, roliga, fina och ah, allt möjligt. det är skönt att skriva av sig på en låt & sedan sjunga ut det !





1. höst - uuuuuuuush, asså nu är det bara kallt, det blåser,det regnar och det suger !
kan inte hösten sluta, för då kommer vintern, och sen våren och sen somaren !
(ibland kan det vara mysigt, om det inte regnar eller blåser,
bara är lite kyligt och så ligger det massa löv överallt, då är det okej, men annars, blääääää )

2. skolan - om man börjar 8 på morgonen är jag för trött för att koncetrera mig, man orkar inte, och sen ska ma gå en hl dag i skolan, inte nog med det, efter att man slutat, runt fyra typ, då ska man plugga på läxor och prov och sånt, och sen har man träning, hur trordom att man ska hinna med ? det hade vart en annan sak om man gick i skolan men inte hade läxor, me seriöst, två flugor i en smäll, ush !

3. folk som pratar skit - det är nog seriöst det mest ptetiska som finns, och det bevisar ju bara att ni är missnöjda med er själva, och vill hittafel på andra för det. men inte nog med det ni hittar på nått också, asså jag blir så argpå sånt. grunden till skitsnack bygger på avundsjuka !

4. gips - den skiten får jag ju stå ut med rätt ofta, och det suger verkligen, man känner sig jätte klumpig och handicapad, man måse vra försiktig(inte för att det hindrar mig) men så ska man gå runt med skiten i minst tre veckor, åååååååååååh, det är äckligt, det luktar så j*vla äckligt.
men känslan när man tar bort gipset, snacka om befrielse !
att tvätta armen när skiten är väck, fyfarao va gött !

5. folk med för bra självförtroende - asså visst, det är bra att man har självförtroende, men inte för mycke, tex kissie, hon tycker typ hon är snyggast på jorden, hon ser ut som en ful uppblåst barbiedocka, det är bar äckligt ! eller folk som verkligen tycker dom är snyga och visar det, och sen ändå vill ha mer uppmärksam het, och det räcker tydligen inte med att ni ska tycka det själva, ni vil höra det frn alla andra med




asså, detta gjorde jag fort och slarvigt, och inte så värst bra saker jag tog upp, men det kommer fler gånger såklart, blir nog snart igen. jag ska ha frågestund snart också, aldrig haft. gon be fun !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0