DET ÄR SNÖ UTE

vaknade för 20 minuter sen, anna kommer in i rummet^
och allvarligt, jag fick en chock. det ligger snö på marken, på berg, på träd, överallt
FYFAN VA BRA!
om det ska vara kalls som det är nu, då ska det fanemej vara snö också !
annars är det ingen ide !
vår - sol & vårkyla
sommar - endast sol & värme
höst - fallande löv, sol & lite kyla
vinter - kyla & S N Ö
that's the way it should be

jaja, nog om det nu, nu ska jag göra mig en kopp varm choklad eller te, och sen kolla lite på tv
som jag sa igår ska vi samlas kvart över 8
vi ska samlas, åka ner till centralen, ta tåget, sen buss till fotbollsplanen
sen äta, sen ugås, sen värma upp, sen spela match, sen ska vi tacka matchen när vi vunnit,
sen ska vi pallra oss tillbaka hemåt, är i stan typ halv 2 igen,
och igentligen slutar jag 10 över 2 idag
så jag slipper den sista biten av lektionen, gött med fotboll hela dan !

nu ska jag fixa min choklad/te och gotta ner mig i soffan, så hörs vi alldeles strax ;)
pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0