dagen har varit konstig

gusten kom halv 11 typ, vi kolla tv, lekte med syrran, och sen somnade vi, haha
sen vaknade vi, och va inne på rummet och snacka, sen ba dega vi
sen börja jag och kevin bråka som faaaaaaaaan, kul för gusten att stå och lyssna, hahaha. stackarn !
sen skulle han hem när klockan va halv 3, följde honom till bussen
sen gick jag ner till pappas kontor och kollade på F1 (Formel 1) med pappiii
1 - sebastian vettel
2 - lewis hamilton
3 - minns inte
sen gick jag upp och kollad på hokey med kevin(sverige-finland)
vet inte vad det blev i matchen,
men jag slutade kolla nånstans i andra perioden och då stog det 1-0 till sverige
sen kolla vi lite annat på tv, sen hade vi familjeprat, slutade med ett bråk
inte nice ! men men, saker behövde redas ut !
nu sitter jag och kollar på vem kan slå filip och fredrik, hörs lateeeeeer
PÖSS


goa killar !

KVÄLLENS LÅT, DOM ÄÄÄÄÄR SÅ BRA !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0